Центр інновацій у соціальній сфері
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЦЕНТРУ

Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини.

Має на меті сформувати систему екстреної психологічної допомоги дітям та батькам при гострому стресі, запровадити в медичних установах підтримуючий, безбарє’рний та дружній до дітей дизайн.

Метою роботи є:

  1. координація мобільних команд в місті Київ (Київській області) та та 250 км в радіусі, а саме в Київській, Житомирській, Чернігівській, Сумській, Полтавській областях.
  2. організація сервісів для покращення роботи психологічних а в окремих випадках мультидисциплінарних команд;
  3. покращення доступу дітей та батьків до якісних медико-психологічних послуг у регіоні проведення програми. 
  4. В тому числі допомога у наданні гуманітарної допомоги через медичний заклад, підвищення якості надання медико-психологічної допомоги дітям та батькам при гострій травмі та ПТСР об’єднаними територіальними громадами (ОТГ).

Регіональний координатор налагоджує співпрацю та взаємодію з органами державної влади, органами місцевої влади, профільними асоціаціями та об’єднаннями медико-психологічної, реабілітаційної психології, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та іншими зацікавленими організаціями, установами, проектами міжнародної технічної допомоги, співпраця з якими буде підвищувати ефективність та результативність програми “Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини”.

Регіональний координатор формує графік заходів необхідних для організаційно-інформаційного супроводу проєкту; організує проведення таких заходів та комунікує  зі ЗМІ;

Відповідає за досягнення показників проекту відповідно до затвердженого плану моніторингу та оцінки.

Основні обов’язки кандидата:

  1. Забезпечення операційного менеджменту проекту КОЛО ТУРБОТИ: 
  2. планування діяльності мобільних команд у регіоні;
  3. моніторинг впровадження та підготовка звітності (щотижневої, щомісячної, щоквартальної, річної).
  4. Забезпечення ефективної координації між партнерами-виконавцями проекту у регіоні.
  5. Координація роботи мобільних бригад медико-психологічної допомоги у в Київській, Житомирській, Чернігівській, Сумській, Полтавській областях
  6. Координація та забезпечення безперебійної логістики проекту: отримання та відправлення гуманітарних вантажів, виїздів мобільних команд (спільно з логістичним відділом)
  7. Підготовка документації на запит донора: планів роботи в рамках проекту, звітів за використання коштів та програмно-фінансових запитів (спільно з фінансовим відділом).
  8. Реагування на запити донора (підготовка аналітичних документів щодо впровадження програмної діяльності в регіоні, планування моніторингових візитів донора).
  9. Участь у зовнішніх зустрічах, пов’язаних з діяльністю організації (регулярні зустрічі партнерів організації).
  10. Представлення інтересів організації на регіональному рівні.
  11. Проведення інформаційних кампанії та заходів, співпраця із ЗМІ;

Координатора мобільних команд в місті Київ буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: повна вища у галузі менеджменту, управління проектами, соціальних наук або дотичних дисциплін (магістр, спеціаліст). Бажана: у галузі громадського здоров’я.

Досвід: не менше 2 х років аналогічного досвіду. Бажаний досвід роботи з проектами в сфері громадського здоров’я, освітніми соціальними проектами. Досвід  управління командою/ проєктами – обов’язковий.

Навички:

  • бюджетування;
  • комунікабельність та лідерство: постійна комунікація і налагодження швидкого обміну даними між всіма стейкхолдреми проекту
  • досвід управління освітньо-соціальних проектів для дітей та молоді в секторі громадського здоров’я;
  • навички комунікації з міжнародними організаціями, в тому числі донорськими;
  • навички ведення переговорів на регіональному рівні, включно з представниками державних структур;
  • уміння складати аналітичні, програмні та фінансові звіти;
  • впевнене володіння офісними пакетами Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
  • Знання мов:
  • Володіння українською/російською/англійською мовами (рівень В1, В2)

Загальні вимоги для роботи у ГО «Центр соціального лідерства»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  • Результативність роботи
  • Уміння працювати у команді
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації
  • Готовність до відряджень
  • Наявність ФОП 3ї групи
  • Наявність прав категорії В, С1 та автомобіля місткістю 5 осіб

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  до 19 травня 2022 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

  • Ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
  • ГО «Центр соціального лідерства» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію

 Проект реалізується за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН Юнісеф

Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини.

Має на меті сформувати систему екстреної психологічної допомоги дітям та батькам при гострому стресі, запровадити в медичних установах підтримуючий, безбарє’рний та дружній до дітей дизайн.

Метою роботи є:

  1. координація мобільних команд в місті Умань та та 250 км в радіусі, а саме в Черкаській, Кіровоградській, Миколаївській, Одеській, Хмельницькій, Вінницької  областях.
  2. організація сервісів для покращення роботи психологічних а в окремих випадках мультидисциплінарних команд;
  3. покращення доступу дітей та батьків до якісних медико-психологічних послуг у регіоні проведення програми. 
  4. В тому числі допомога у наданні гуманітарної допомоги через медичний заклад, підвищення якості надання медико-психологічної допомоги дітям та батькам при гострій травмі та ПТСР об’єднаними територіальними громадами (ОТГ).

Регіональний координатор налагоджує співпрацю та взаємодію з органами державної влади, органами місцевої влади, профільними асоціаціями та об’єднаннями медико-психологічної, реабілітаційної психології, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та іншими зацікавленими організаціями, установами, проектами міжнародної технічної допомоги, співпраця з якими буде підвищувати ефективність та результативність програми “Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини”.

Регіональний координатор формує графік заходів необхідних для організаційно-інформаційного супроводу проєкту; організує проведення таких заходів та комунікує  зі ЗМІ;

Відповідає за досягнення показників проекту відповідно до затвердженого плану моніторингу та оцінки.

Основні обов’язки кандидата:

  1. Забезпечення операційного менеджменту проекту КОЛО ТУРБОТИ: 
  2. планування діяльності мобільних команд у регіоні;
  3. моніторинг впровадження та підготовка звітності (щотижневої, щомісячної, щоквартальної, річної).
  4. Забезпечення ефективної координації між партнерами-виконавцями проекту у регіоні.
  5. Координація роботи мобільних бригад медико-психологічної допомоги у в Черкаській, Кіровоградській, Миколаївській, Одеській, Хмельницькій, Вінницької  областях 
  6. Координація та забезпечення безперебійної логістики проекту: отримання та відправлення гуманітарних вантажів, виїздів мобільних команд (спільно з логістичним відділом)
  7. Підготовка документації на запит донора: планів роботи в рамках проекту, звітів за використання коштів та програмно-фінансових запитів (спільно з фінансовим відділом).
  8. Реагування на запити донора (підготовка аналітичних документів щодо впровадження програмної діяльності в регіоні, планування моніторингових візитів донора).
  9. Участь у зовнішніх зустрічах, пов’язаних з діяльністю організації (регулярні зустрічі партнерів організації).
  10. Представлення інтересів організації на регіональному рівні.
  11. Проведення інформаційних кампанії та заходів, співпраця із ЗМІ;

Координатора мобільних команд в місті Умань буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: повна вища у галузі менеджменту, управління проектами, соціальних наук або дотичних дисциплін (магістр, спеціаліст). Бажана: у галузі громадського здоров’я.

Досвід: не менше 2 х років аналогічного досвіду. Бажаний досвід роботи з проектами в сфері громадського здоров’я, освітніми соціальними проектами. Досвід  управління командою/ проєктами – обов’язковий.

Навички:

  • бюджетування;
  • комунікабельність та лідерство: постійна комунікація і налагодження швидкого обміну даними між всіма стейкхолдреми проекту
  • досвід управління освітньо-соціальних проектів для дітей та молоді в секторі громадського здоров’я;
  • навички комунікації з міжнародними організаціями, в тому числі донорськими;
  • навички ведення переговорів на регіональному рівні, включно з представниками державних структур;
  • уміння складати аналітичні, програмні та фінансові звіти;
  • впевнене володіння офісними пакетами Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
  • Знання мов:
  • Володіння українською/російською/англійською мовами (рівень В1, В2)

Загальні вимоги для роботи у ГО «Центр соціального лідерства»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  • Результативність роботи
  • Уміння працювати у команді
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації
  • Готовність до відряджень
  • Наявність ФОП 3ї групи
  • Наявність прав категорії В, С1 та автомобіля місткістю 5 осіб

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 19 травня 2022 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

  • Ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
  • ГО «Центр соціального лідерства» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію

 

Проект реалізується за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН Юнісеф

05.05.22 відбулося  засідання Тендерної комісії ГО Центр соціального лідерства на якому були розглянуті резюме та інші документи, подані претендентами на посаду програмного координатору з логістики та адміністративного менеджеру (секретаря) проєкту та затвердження підсумку проведення конкурсу.

Комісія одноголосно затвердила

  • Лісовського Г.В. на посаду координатору з логістики та
  • Лісовського Я. В. на посаду адміністративного менеджеру (секретаря) проєкту

Дякуємо всім за надіслані резюме, увагу та зацікавленість в посилення та розвитку проєкту Коло турботи. Психічне здоров’я кожної  родини. Залишайтеся на зв’язку: попереду найцікавіше! 

ОПИС ВАКАНСІЇ:  ГО Центр соціального лідерства шукає соціолога, аналітика в проект Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини. Має на меті сформувати систему допомоги дітям та батькам при гострому стресі, запровадити в медичних установах підтримуючий, безбарє’рний та дружній до дітей дизайн.

Проект реалізується за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН Юнісеф

Метою роботи: Проектування досліджень, реалізація та вдосконалення усіх інструментів збору/подання даних, управління інформацією в тому числі комплексними програмними методами та забезпечення аналізу та відображення даних в якісних звітах та пропозиціях проектів ГО Центр соціального лідерства та донора проекту  ЮНІСЕФ, інших партнерів.

 Основні функції:

  • Розробка, впровадження, підтримка та покращення систем збору та аналізу даних отриманих в результаті дослідження ключових стейкхолдерів проекту.
  • Забезпечення  загального адміністрування, аналізу форм оцінки потреб цільових груп проєкту, наданих мультидисциплінарними мобільними командами; 
  • Контроль впровадження системи моніторингу, оцінки та навчання команди проєкту;
  • Підготовка описових та аналітичних звітів за результатами програмної діяльності з питань моніторингу та оцінки;
  • Участь у створенні та впровадженні системи забезпечення якості даних;
  • Розробка моніторингових та звітних форм, контроль проведення моніторингу;
  • Організація та проведення навчання співробітників з питань моніторингу та оцінки, аналізу результативності реалізації проєктів;
  • Участь у плануванні, координації впровадження проєкту з іншими виконавцями проекту та мультидисциплінарними мобільними командами;
  • Розробка системи моніторингу для проєктних заявок.

ВИМОГИ:

  • Вища освіта в соціальній, соціологічній, або дотичних сферах.
  • Досвід роботи від 3-х років в міжнародних чи українських соціальних проєктах (державних чи громадських організаціях) з питань моніторингу та оцінки громадського здоров’я, дружнього до дітей дизайну, безбарєрних громадських просторів, гендерно-чутливого дизайну.
  • Відповідальність, увага до деталей та вміння дотримання дедлайнів. 
  • Схильність до глибокої аналітичної роботи з інформацією
  • Досвід написання аналітичних звітів (портфоліо бажане) Вміння оперативно аналізувати великі об'єми інформації 
  • Вільне володіння українською мовою та високий рівень роботи з україномовними текстами;
  • Вільне володіння англійською мовою та високий рівень роботи з англомовними текстами;
  • схильність до глибокої аналітичної роботи з інформацією
  • Наявність в кандидата ФОП 3 групи, без ПДВ з відповідними КВЕДами, або готовність до реєстрації буде перевагою.

Загальні вимоги для роботи у ГО «Центр соціального лідерства»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб 
  • Результативність роботи 
  • Уміння працювати у команді 
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації 

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   до 10 травня 2022 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

Ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

ГО «Центр соціального лідерства» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію.

ОПИС ВАКАНСІЇ: ОФІС МЕНЕДЖЕР 

Загальна інформація:

Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини. Має на меті сформувати систему допомоги дітям та батькам при гострому стресі, запровадити в медичних установах підтримуючий, безбарє’рний та дружній до дітей дизайн.

Проект реалізується за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН Юнісеф

Наразі у нас відкрита вакансія Офіс-менеджера в Києві: 

Основні задачі:

Забезпечення документообігу організації, коректне  архівування документації по організаційній діяльності проекту та підприємства. Забезпечення господарської діяльності офісу підприємства. Забезпечення підготовки проектів кадрової документації, офіційного документообігу та кореспонденції проекту, організація зустрічей керівника та лідерів проекту,  організація проектного листування, обробка та упорядкування даних, звернень до проекту/ організації. 

Ключові функції:

  • Підготовка, реєстрація та розсилка вхідної та вихідної документації (ведення реєстрів, баз даних звернень, бенефіціарів проекту);
  • Забезпечення внутрішнього документообігу та контроль за вчасністю підготовки проектів відповідей (підрядні організації, партнери, донори);
  • Комунікація з командою проекту (регіональними офісами, співробітниками та підрядними організаціями);
  • Забезпечення отримання та передачі проектної документації, листів, іншої кореспонденції та ведення архіву;
  • Підготовка та організація зустрічей з діловими партнерами, експертами, донорами проекту;
  • Ведення протоколів нарад та архівування їх;
  • Організація приїзду та перебування делегацій та відряджень працівників офісу;
  • Організація роботи офісу, вирішення адміністративно-господарських питань (замовлення необхідних товарів та матеріалів для роботи офісу, господарських, канцелярських тощо);
  • Підготовка пропозицій по фінансуванню господарсько-побутових потреб (створення реєстрів на оплату);
  • Ведення процедури погодження договорів

Загальні вимоги для роботи у ГО «Центр соціального лідерства»

  • знання MS Office, продукти Google, Visio або аналоги;
  • вміння комунікувати до позитивного результату;
  • основи діловодства;
  • системність мислення, акуратність, бажання розвитку;
  • відповідальність
  • уміння працювати у команді 
  • вища психологічна освіта (буде перевагою);
  • досвід роботі від 2х років;
  • англійська мова.
  • підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації 

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   до 04 травня 2022 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

Ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

ГО «Центр соціального лідерства» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію.

Керівник напрямку логістика й регіональних команд у Київ, Львів, Умань, Дніпро

Загальна інформація про проект:

Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини. Має на меті сформувати систему допомоги дітям та батькам при гострому стресі, запровадити в медичних установах підтримуючий, безбарєрний та дружній до дітей дизайн.

Проект реалізується за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН Юнісеф

Метою роботи Керівник напрямку логістика й регіональних команд є підтримка програмної діяльності по усіх напрямках координації роботи регіональних проектних менеджерів включно із розвитком обраних ланцюгів доданої вартості, допоміжних сервісів для покращення роботи мультидисциплінарних команд з психологічного здоров’я , покращення доступу дітей та батьків до якісних медико-психологічних послуг у всіх регіонах проведення програми (Київ та 200 км в радіусі, Львів та 200 км в радіусі, Умань та 200 км в радіусі, Дніпро та 200 км в радіусі), в тому числі наданні гуманітарної допомоги через медичний заклад, підвищення якості надання психологічної допомоги дітям та батькам при гострій травмі та ПТСР об’єднаними територіальними громадами (ОТГ).

Основні обов’язки кандидата:

  • Забезпечення загального операційного менеджменту проєкту КОЛО ТУРБОТИ: планування діяльності проєкту, моніторинг впровадження та підготовка звітності (щотижневої, щомісячної, щоквартальної, річної).
  • Забезпечення ефективної координації між партнерами-виконавцями проєкту.
  • Контроль за розробкою операційного плану роботи проєкту та бюджету та забезпечення їх належного виконання.
  • Координація роботи регіональних координаторів  проєкту КОЛО ТУРБОТИ та мобільних бригад медико-психологічної допомоги
  • Координація роботи менеджера із закупівлі та фандрейзінгу згідно запитам з регіонів.
  • Координація та забезпечення безперебійної логістики проекту: відправленню гуманітарних вантажів, виїздів мобільних команд.
  • Розпорядження коштами проєкту, відповідно до програмної діяльності.
  • Підготовка документації  на запит донора: планів роботи в рамках проєкту, звітів за використання коштів та програмно-фінансових запитів (спільно з фінансовим відділом).
  • Реагування на запити донора (підготовка аналітичних документів щодо впровадження програмної діяльності, планування моніторингових візитів донора).
  • Підготовка документів до програмних аудитів проєкту.
  • Участь у зовнішніх зустрічах, пов’язаних з діяльністю організації (регулярні зустрічі партнерів організації).
  • Представлення інтересів організації на національному та регіональному рівнях

Керівника напрямку логістика й регіональних команд  (заступника керівника проєкту КОЛО ТУРБОТИ)  буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: повна вища у галузі менеджменту, управління проектами, соціальних наук або дотичних дисциплін (магістр, спеціаліст). Бажано: у галузі громадського здоров’я.

Досвід: не менше 5 ти  років аналогічного досвіду. Бажаний досвід роботи з проєктами в сфері громадського здоров’я, освітніми соціальними проектами. Бажано: досвід роботи керівником напрямку  логістики (складська та транспортна логістика), управління командою – обов'язковий;

 Навички:

  • організація сектору логістики (складської та транспортної), оптимізація бізнес-процесів;
  • бюджетування мобільних команд, регіональних координаторів;
  • постійна комунікація і налагодження швидкого обміну даними між всіма стейкхолдреми проекту
  • досвід управління великими проєктами у сфері дружнього до дітей дизайну, освітньо-соціальних проектів для дітей та молоді в секторі громадського здоров’я;
  • навички комунікації з міжнародними організаціями, в тому числі донорськими;
  • навички ведення переговорів на національному рівні, включно з представниками державних структур;
  • уміння складати аналітичні, програмні та фінансові звіти;
  • досвід та навички публічних виступів, проведення презентацій тощо; бажаний досвід тренерської роботи;
  • впевнене володіння офісними пакетами Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Power BI.
  • Знання мов: вільне володіння українською/російською/англійською мовами (усно/письмово).

 Загальні вимоги для роботи у ГО «Центр соціального лідерства»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  • Результативність роботи
  • Уміння працювати у команді
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації
  • Готовність до відряджень

 Будь ласка, надсилайте резюме та мотиваційний лист на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   до 05 травня 2022 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

Ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

ГО «Центр соціального лідерства» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію.

 

Наші проекти

Наші експерти

Наші партнери

Календар подій

Останні новини

ГО "Центр соціального лідерства" презентує річний ...

Центр соціального лідерства, громадська ...

19 квітня 2023 року відбулось підписання ...

НАКАЗ № 12-4ОПм. Київ  12.04.2023 р. Відповідно ...

Відома українська спортсменка Ганна Різатдінова ...

3 грудня 2022 року відбувся Форум “Філософія ...

30 листопада у Києві відбувся благодійний ...

23 листопада в 17:00 проект “Коло турботи” ГО ...

 м. Київ                                         ...

Дружня та працьовита команда ГО Центр соціального ...

Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Blue Gray
Background Color
Text Color
Google Font
Body Font-size
Body Font-family